התקנת שלטים לעסקים

התקנת שלטים לעסקים עם קליימקס עבודות גובה

חברת קליימקס מתמחה בהתקנת שילוט לעסקים כדוגמת אותיות מוארות, שילוט לוגו, שילוט כניסה ועוד. ההתקנה נעשית באמצעות כלי הרמה ומנופים ייעודיים, תוך שמירה על רמת מקצועיות גבוהה ובטיחות בכל שלב.

צוות החברה מונה בעלי מקצוע מיומנים ובעלי ניסיון רב בתחום, המבצעים את עבודת ההתקנה על פי מתודות עבודה מוקפדות המבוססת על תכנון מקדים, בחירת כלי הרמה מתאימים ותלייה באמצעות שיטות וכלים ייעודיים ובטיחותיים. לאורך כל התהליך, החברה שומרת על החוקים ותקני הבטיחות המחמירים בתחום זה כדי לספק עבודה מקצועית ובטיחותי ללא פשרות.

הקפדה בהתאם לסגנון השלט

תחום השילוט עבר מהפכה של ממש בשנים האחרונות, הן מבחינת טכנולוגיות השילוט והן מבחינת הנראות הוויזואלית ושילוב אלמנטים ההופכים את השילוט למודרני ועכשווי. טכנולוגיות ושיטות אלה מאפשרות לייצר מגוון רחב של סגנונות ועיצובים ככל העולה בדמיונכם. התקדמות התחום והמגוון הרב של אפשרויות השילוט, הופכים את ההתקנה למורכבת יותר הרי פעמים רבות ההתקנה היא זו שקובעת את המראה הוויזואלי המתקבל.

זו הסיבה שהמומחים של קליימקס מבצעים תכנון מקיף טרם תחילת ההתקנה, ומשקיעים רבות על מנת להגיע לתוצאה הטובה ביותר ללא פשרות. תחילה הצוות מתאים את סוג ההתקנה בהתאם לאופי השלט ורק לאחר מכן מתחיל בעבודה מקצועית ואסתטית לפי התכנון המקדים.

ההתמחויות שלנו בתחום התקנת שלטים לעסק

התקנת שלטי אותיות

לחברה התמחות בהתקנת כל סוגי השלטים המכילים אותיות בולטות. שלטים אלה הפכו לשם ודבר בתחום ומייצרים אותם בטכנולוגיות מגוונות כמו תלת מימד, כרסום ועוד. ההתקנה נעשית בהתאם לעיצוב ובדיוק מירבי.

התקנת שלטי ניאון

לחברת קליימקס מומחיות בהתקנת שלטי ניאון וביצוע חיבור מלא לנקודת חשמל. שלטים אלה נפוצים מאוד, כיוון שהם זוהרים בחושך ומושכים את העין, ולכן ההתקנה חייבת להיות מדויקת ומקצועית.

התקנת שלטים מוארים

גם בתחום התקנת שלטים מוארים, צוות קליימקס מבצע עבודה מקצועית ללא פשרות ובהתאם לאופי המקום ודרישות הלקוח. המטרה היא לבצע התקנה מדויקת ולקבל שלט מואר ויפה הנראה בבירור למרחקים.

לקליימקס מומחיות בהתקנת כל סוגי השלטים, ובכל גובה. נשמחה להעניק ייעוץ ראשוני ללא התחייבות.